Ankieta uzupełniająca

    Dane kontaktowe:



    Opiekun klienta jest w ciągłym kontakcie z klientem biznesowym oraz poświęca część czasu na poszukiwanie nowych firm chętnych do podjęcia współpracy, wysyła oferty i wyceny, aż wreszcie finalizuje zamówienia. Doceniamy to i dla naszych opiekunów przeznaczamy dużą część przychodów firmy i dodatkowo wynagradzamy ich efektywność premiami, lecz by dobrze zarobić trzeba w tej pracy być właśnie efektywnym i przynosić obroty firmie. Czy uważasz że ta praca jest idealna dla Ciebie?

    Praca zdalna wymaga dużego zdyscyplinowania, sam/a sobie wyznaczasz godziny, miejsce i dni pracy - co z jednej strony daje "wolność", bo nikt Cię nie kontroluje, a z drugiej Twoje zarobki zależą od Twojego zaangażowania i systematyczności (więc tylko od Ciebie zależy ile w danym miesiącu zarobisz). Czy jesteś przekonany/a że sobie poradzisz i będziesz umiał/a zmobilizować się sam/a do pracy?

    Wśród wielu plusów, praca zdalna ma też swoje minusy - nie mamy nad Tobą kontroli więc rozliczamy Twoje efekty i miesięczne wynagrodzenie zależy od wartości podpisanych zamówień i umów. Dodatkowo taka praca nie spełnia warunków umowy o pracę (pracodawca musi wyznaczać miejsce i czas pracy), dlatego podpisujemy umowę zlecenie lub umowę b2b (jeśli masz firmę). Czy jesteś w stanie zaakceptować powyższe minusy?

    Jaki rodzaj umowy by Cię interesował?

    Opisz jakie masz doświadczenie związane z obsługą klienta biznesowego oraz sprzedażą usług przez telefon i środki komunikacji elektronicznej?

    Czy posiadasz komputer z dostępem do internetu w miejscu w którym będziesz pracować?

    Czy jesteś w stanie dojechać na wymagane jednodniowe szkolenie do Piekar Śląskich w wyznaczony przez nas dzień, czy w grę wchodzi tylko szkolenie online (przez skype)?

    Od kiedy możesz podjąć pracę?

    Co jeszcze możesz nam o sobie powiedzieć, co pozytywnie wpłynie na ocenę Twojej kandydatury?

    Zgadzam się na przetwarzanie powyższych danych przez NIQO POLSKA Sp. z o.o. dla celów prowadzenia rekrutacji na stanowisko Opiekuna Klienta.
    Dodatkowo zgadzam się na przetwarzanie powyższych danych przez NIQO POLSKA Sp. z o.o. podczas prowadzenia przyszłych rekrutacji.

    Opiekun klienta – Praca zdalna

    Firma działa na rynku od 2010 roku i oferuje swoim klientom usługi takie jak: projekty graficzne, materiały i gadżety reklamowe, reklamę zewnętrzną (także wielkoformatową), strony i sklepy internetowe oraz prowadzenie e-marketingu i kanałów Social Media.

    Jesteśmy dość niestandardową firmą, bo pracujemy w model OWE, czyli Results-Only Work Environment – jest to praca, w której o miejscu i czasie decyduje pracownik. W związku z tym praca jest rozliczana za efekty (a nie za czas), więc tym ktoś jest efektywniejszy, tym więcej zarabia i wynagrodzenie nie ma górnej granicy (co powoduje że o podwyżkę zadbasz sobie sam/a :). Dodatkowo branża w której działamy ma bardzo duże zapotrzebowanie na rynku, co zapewnia duże dochody.

    Obecnie poszukujemy osób na stanowisko Opiekuna Klienta, jest to praca idealna dla osób które z jakiegoś powodu muszą lub chcą pracować z domu (lub z dowolnie wybranego miejsca) i w wybranych przez siebie godzinach (jedynym ograniczeniem są godziny pracy firm z którymi będziesz się kontaktować).

    Zobacz co chcemy Ci zaproponować:

    • prace w systemie OWE – czyli Ty wybierasz miejsce i czas pracy
    • telefon służbowy
    • szkolenia rozwijające Twoje umiejętności
    • dostęp do systemu ułatwiającego codzienną pracę
    • zarobki adekwatne do Twoich efektów (brak górnej granicy)
    • premie i nagrody za efekty

    Więc, jeżeli jesteś osobą która:

    • jest otwarta na kontakt z ludźmi i firmami
    • jest optymistycznie nastawiona do życia
    • podchodzi do swoich obowiązków z pasją i profesjonalizmem
    • dysponuje czasem i jest zdyscyplinowana
    • jest ambitna i dąży do realizacji celów
    • ma dobrą dykcję i wysoką kulturę osobistą
    • nie boi się kontaktu z nowymi klientami
    • ma komputer z dostępem do Internetu

    Mamy dla Ciebie pracę, która polega na:

    • prowadzeniu telefonicznych rozmów handlowych z nowymi i obecnymi klientami
    • budowaniu długotrwałych relacji z Klientami
    • przedstawianie oferty, kalkulacji i realizacji zamówień
    • wyszukiwanie nowych firm i osób decyzyjnych

    Dołącz do nas i ciesz się pracą każdego dnia!